Tylna belka
Autorem artykułu jest Pan Prosite
Każdy, nawet małe dzieci są uczone. Że lepiej zapobiegać niż leczyć, tak samo jest w przypadku samochodów. Lepiej częściej kontrolować i zawczasu wymieniać części niż później naprawiać poważniejsze naprawy. Przykładem na to może być montowana w autach produkcji francuskiej tylna belka.
Każdy, nawet małe dzieci są uczone. Że lepiej zapobiegać niż leczyć, tak samo jest w przypadku samochodów. Lepiej częściej kontrolować i zawczasu wymieniać części niż później naprawiać poważniejsze naprawy. Przykładem na to może być montowana w autach produkcji francuskiej tylna belka. Do której grupy zaliczają się samochody marek takich jak: Renault, Peugeot, Citroen. Mianowicie wymiana, bądź naprawa tego elementu jest bardzo kosztowna i może być ona nawet w okolicach tysiąca złotych. Element ten ma tendencję do psucia się. Jednak trzeba przyznać, że w autach gdzie został on zastosowany, sprawdza się znakomicie. Dzięki niemu auto znakomicie się trzyma drogi. Jest ono tak wykorzystywane jak powinno. Auto trzyma się wspaniale drogi. Dlatego w wielu autach francuskich belka tylna była często stosowana. Dzięki niej można było także zrobić aby bagażnik był płaski. Co prowadziło do większego miejsca na bagaże, co na pewno docenimy przy dłuższych wyprawach wakacyjnych ze swoją rodziną. Pomimo faktu, że tylna belka sprawdza się bardzo dobrze, jednak często ulega awarii, a naprawa tylnej belki jest tak jak napisałem wcześniej jest bardzo droga. Z reguły wynosi ona od 500 (starsze modele aut) do nawet 1000zł, wszystko zależy od zniszczeń, jakie powstały w skutek eksploatacji naszego „Francuza". Jedyna rada by uniknąć wpędzenia się w niepotrzebne koszty to regularne wizyty w serwisie i kontrola zużycia elementów naszej belki. Nie czekaj - już dziś udaj się do serwisu na przegląd swojego auta!
--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz