czwartek, 11 lutego 2021

Przyszłość motoryzacji, którą dziś znamy

Żyjemy w czasach ciagłego rozwoju, w czasach powstawania start upów, które mają za zadanie ułątwić nasze życie oraz usprawnić procesy technologiczne. Jednkaże istnieją rozwiązania lub produktu, które potrzebują zdecydowanie więcej czasu, takim produktem zdecydowanie są skutery elektryczne.

Nie jest tajemnicą fakt, że ludzkość ma problem z jakością powietrza i ilością emisji CO2. Tym samym organizacje rządowe oraz pozarządowe ustalają plany naprawcze, w głównej mierze mówią one o ograniczeniu użytkowania silników spalinowych. Do 2030 roku co najmniej 20% wszystkich pojazdów musi być napędza elektrycznie – taki wniosek ustalono na szczycie klimatycznym ONZ w 2015 roku.

Może pojawić się pytanie, dlaczego wybraliśmy akurat tę branżę?
Odpowiedź jest bardzo prosta, świat idzie do przodu, szuka coraz zaawansowanych rozwiązań, które mają na celu polepszyć nasze wspólne otoczenie. Najlepszym przykładem może być bateria żelowa i litowo-jonowa, ta druga zdecydowanie bardziej zaawansowana, chociażby dlatego, że jest mniejsza, a magazynuje więcej energii.  Przewodnim argumentem jest ekologia, samochody spalinowe tworzą około 32% tlenków azotu i odpowiadają również za 13 procent emisji pyłu PM2,5, który jest bardzo niekorzystny dla ludzkiego organizmu.

W miastach, które mają już problem z zanieczyszczeniem powstały wypożyczalnie skuterów oraz hulajnóg, jednakże mają one wiele ograniczeń i jak wiadomo w przeciągu jest to nieopłacalne. Ostatnio bardzo popularnym rozwiązaniem stały się również firmy typu Car-sharing. Oferują one wypożyczanie samochodu poprzez aplikacje na miuty. Taki samochód jest dostępny dla każdego kierowcy z prawem jazdy na terenie miasta. Czysta ekologia, wykorzystay jeden samochód przez wiele osób.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

28 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis! Motoryzacja naprawdę rozwija się w dynamicznym tempie, co można zaobserwować chociażby po nowych modelach samochodów, które wychodzą bardzo często, a przy tym mają coraz nowsze ulepszenia i parametry techniczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz samochód ód to jest najczęściej wybierany sposób komunikacji. Jeśli chcecie wymienić swój stary samochód na nowy to pomyślcie o https://clicklease.pl/oferta/leasing-samochodow-nowych-i-uzywanych/ oni mają ciekawą ofertę na leasing. Warto się tym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każde auto ma unikalny schemat bezpieczników

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy artykuł. Interesuję się motoryzacją od wielu lat i cieszę się, że trafiłem na tego bloga. Odkąd zakupiłem auto z salonu to bardzo o nie dbam, dlatego wszelkie wskazówki są bardzo przydatne. Ostatnio nawet byłem na usuwaniu rys z szyb okiennych, dzięki temu moje auto znowu wygląda jak nowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Motoryzacja to taka branża, która z roku na rok coraz prężniej się rozwija. Dużo pomaga też fakt, że mamy też więcej dobrej jakości dróg. Ja szczególnie to widzę, od 3 lat pracowałem jako kierowca zawodowy w firmie transportowej, a teraz sam taką firmę zakładam. Widzę potencjał w tym sektorze. Ponadto wiem, z czym to wszystko się je i co należy załatwić, aby cieszyć się pracą w swojej firmie. Zacząłem od licencji transportowych, w których uzyskaniu pomaga mi firma https://www.licencjetransportowe.com/licencje-transportowe.html, a następnie flota samochodów i pracownicy. Szukałem 2 osób z podobnym doświadczeniem, co ja. Dlatego nie boję się rozpoczynać biznesu. Jestem do niego dobrze przygotowany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z opinią o rozwijającej się motoryzacji. Branża motoryzacyjna stale się rozwija, a co za tym idzie, zwiększa się ilość miejsc pracy, związanych z motoryzacją. Nie chodzi tylko o dealerów samochodowych czy ich producentów, ale również o logistykę, transport i spedycję. Dlatego myślę, że warto zdobyć certyfikat kompetencji zawodowych, dzięki któremu możemy rozpocząć działalność biznesową właśnie w obszarze motoryzacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się czyta Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że w dzisiejszych czasach można znaleźć tyle różnych opcji, które umożliwiają codzienną jazdę autem. W moim przypadku był to zakup samochodu poleasingowego. Była to niezwykle dobra decyzja, z której jestem niezmiernie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat ja ostatnio zdecydowałam się na powłoki ceramiczne białystok. Szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolona, efekt jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomocne informacje. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat ja myślę o tym by postawić na dniach na Wycieraczki szyby przedniej i tylnej - samochody osobowe i dostawcze - OXIMO. Właśnie z tego co widziałam to oferta jest atrakcyjna, dodatkowo też wycieraczki są bardzo dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy i bardzo pomocny wpis

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj z samego rana dowiedziałem się o laweta Kraków . Po prostu bardzo dużo osób powinno skorzystać z tej bardzo dobrej oferty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  20. Jednak też leasing jest świetną opcją jeśli chodzi o zakup nowego auta. Firma jaką znalazłam rzeczywiście oferuje korzystne warunki, do tego też obsługa ma świetne podejście do klientów

    OdpowiedzUsuń