piątek, 12 lutego 2021

Samochód jako niezbędny środek transportu

Samochód to niebywała wygoda w dzisiejszych czasach. Mimo ogromnego rozwoju komunikacji międzymiastowej i między państwami, a nawet między kontynentami, każdy z nas z całą pewnością przeżył przynajmniej jedną sytuację, kiedy brak auta okazał się druzgocącym przeżyciem.

Niekiedy bowiem, paradoksalnie zwłaszcza na krótkich odległościach, brak samochodu daje się ogromnie we znaki. Czasem potrzebujemy szybko przedostać się z jednego końca miasta na drugi, co samochodem zajmuje kilkanaście minut, podczas gdy komunikacja miejska wymaga kilku przesiadek, a cała podróż trwa znacznie dłużej. Zdarza się także, że odczuwamy brak samochodu szczególnie, podczas pobytu w obcym mieście, do którego dostaliśmy się np. samolotem. Są też sytuacje, kiedy potrzebujemy na własną rękę przewieźć wielkogabarytowe sprzęty i samemu przedostać się z miejsca na miejsce.

Trudna do zorganizowania podróż

Niestety, ale usługi transportowe przedmiotów nie uwzględniają przewozu osób, mając jednocześnie swoją, niestety, ale dość wysoką cenę. W kwotę tę wchodzi oczywiście zużycie paliwa na dużych odległościach, gwarancja bezpieczeństwa przewożonego towaru i wiele innych składowych. Jednak dla nas jako klientów najważniejszą jest właśnie cena ostateczna za usługę.

Przeprowadzając się zatem na dużych odległościach, czy też z kraju do kraju, niezbędnym jest wynajęcie osobno transportu dla swoich rzeczy jak i dla siebie, co generuje znowu dodatkowe koszta, często jest to dwukrotność lub trzykrotność ceny zwyczajnej podróży. Każdy z nas bowiem ma w swoim posiadaniu takie przedmioty, które woli przewieźć sam, ze względu na ich wartość majątkową czy sentymentalną - dodatkowy bagaż natomiast swoje kosztuje.. Dlaczego zatem uprościć swojej podróży i nie wynająć całego vana?

Ogólnoświatowe kompanie motoryzacyjne

Obecnie na rynku motoryzacyjnym i usługowym znaleźć można wiele firm zajmujących się wynajmem samochodów dostawczych, vanów, minivanów, zarówno samych samochodów, jak i oferując usługi wynajmu z szoferami i kierowcami. Jest to o tyle wygodna usługa, że zapewnia ona transport zarówno dla klientów jak i ich bagaży, mebli, sprzętów czy innych przedmiotów wielkogabarytowych. Wynajmując transportowego vana w niektórych firmach, można śmiało także podróżować na terenie Europy a nawet Świata. Wiele korporacji motoryzacyjnych oferujących wynajem samochodów dostawczych i ciężarowych posiada bowiem swoje oddziały w różnych państwach, zapewniając tzw. support klientom na całym świecie,, dzięki czemu zapewniają one gwarancję bezproblemowej podróży, bez obawy, że dotrzemy do państwa, nieobsługiwanego przez swoją wypożyczalnię. Najpopularniejsze firmy zajmujące się wynajmem samochodów dostawczych, vanów czy nawet samochodów osobowych posiadają ogromne wpływy na świecie, mając swoje oddziały rozsiane nawet w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. Podróżując wtedy nawet na dalekie odległości, z kontynentu na kontynent, możemy śmiało zaufać jednej kompanii.

Zamawianie samochodów w nowoczesnej odsłonie

W nowoczesnych firmach zajmujących się wynajmem samochodów osobowych i dostawczych, polityka zamawiania usług jest zwykle jak najbardziej uproszczona. W przeciwieństwie do dawnych form umów wynajmu samochodu, podpisywanych osobiście u dilerów, obecnie zamówienie auta spełniającego potrzeby klienta zajmuje zaledwie kilka minut i wymaga jedynie dostępu do internetu i niektórych swoich danych. Dzięki dużej dbałości o klientów, firmy tego typu oferują swoje usługi nie tylko w dużych miastach, ale i na lotniskach, dzięki czemu samochód zamówić można nawet “na ostatnią chwilę” podczas podróży samolotem, z jego pokładu - wystarczy jednie kilka razy kliknąć na stronie internetowej firmy czy w aplikacji, a rezerwacja jest gotowa. W przypadku potrzeby zamówienia samochodu w mieście, czy pod dom, rezerwacja trwa równie szybko, z tą różnicą, że trzeba podać w niej dokładny adres. Wybrany samochód błyskawicznie zostanie podstawiony w dane miejsce, odbierając przesyłki, wielkogabarytowe przedmioty i sprzęty czy też klientów i dostarczając ich w wybrany punkt.


 

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

101 komentarzy:

  1. Całkowicie się z tym zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie samochód jest oczywiście środkiem transportu, ale również jazda sprawia mi przyjemność więc to także moje hobby. Dbam o niego. Zawsze przegląd na czas, wszelkie konserwacyjne sprawy na bieżąco no i dla klimatu kupuję perfumy do samochodu marki Fresso. Umilają jazdę i dzięki temu aż chce się w tym samochodzie siedzieć. Zapach pasuje moim zdaniem do wnętrza do mojej alcantary. Jak widzicie dla mnie samochód to coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawą sprawą jest fakt, że faktycznie połączenia między miastami, krajami czy kontynentami są coraz lepsze. Jednak na te najkrótsze trasy często brakuje tych połączeń. Dlatego właśnie auto to świetny środek transportu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktycznie do momentu, w którym skonstruowano pierwszy samochód, rozpoczęła się era usług transportowych realizowanych za pomocą samochodu. Na dzień dzisiejszy transport samochodowy jest najwygodniejszym i najchętniej wybieranym rodzajem transportu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, że jeszcze za dzieciaka motoryzacja drogowa dzieliła się dla mnie na motocykle, samochody i ciężarówki. Byłem w szoku, kiedy dowiedziałem się, że ciężarówki to fachowo też samochody, choć ciężarowe. To uświadomiło mi, jak ważny we współczesnym transporcie - nie tylko osobowym - jest samochód.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie wyobrażam sobie życia bez samochodu. Można się łatwo przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy artykuł. Całkowicie się z tym zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  8. jeżeli jesteście na etapie poszukiwań najlepszych warunków w zakresie wyboru dobrego i bezpiecznego auta, czy busa dla firmy to tutaj jak najbardziej mogę polecić Wam, abyście wzięli pod uwagę ofertę przygotowaną przez ClickLease w zakresie leasingu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie się zgadzam. W obecnych czasach bez samochodu to jak bez ręki

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz częściej łapię się na tym, że wcale tak nie jest. Komunikacja miejska, ekologiczne formy transportu, jak rower czy hulajnoga, albo rozwiązania elektryczne, są w dużych miastach absolutnym 'must be' i 'can not live without'. Mieszkałeś kiedyś w NY? Ja zamieniłem furę na sportowe i ekologiczne rozwiązania i jestem mega zadowolony, a jak potrzebuję coś przewieźć to mamy przecież całą masę wypożyczalni samochodów na rezerwację online.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisane. Zdecydowanie się zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy wpis. Przydatne informacje

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda! Teraz chyba znaczna większość osób posiada prawo jazdy i wybiera właśnie transport samochodowy. Widzę to nawet po sobie, że jadę autem wszędzie, gdzie tylko mam taką możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Samochód czasem ulega awariom. Możecie części kupić na stronie https://aparts.pl/czesci/audi-a3-8v1-8vk-2012-04-,1-00005-10253.aspx oni oferują części i akcesoria w bardzo dobrej cenie. Sprawdźcie koniecznie zamówcie i naprawiajcie samochód.

    OdpowiedzUsuń
  15. Samochód to spore udogodnienie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio się zastanawiałam nad opcją leasingu. Wydaje mi się że to opłacalna opcja jeśli chodzi o zakup nowego samochodu. Widziałam że firma https://clicklease.pl/ zajmuje się właśnie leasingiem i ma dobre oferty. Jeszcze to muszę wszystko przeanalizować ale chyba się na to zdecyduje

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy wpis. Wiadomo samochód to nie wszystko ale w obecnych czasach bardzo się przydaje

    OdpowiedzUsuń
  18. W mojej ocenie warto zaufać firmie Nowa KTD https://nowa.ktd.eu/ – części samochodowe w atrakcyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Być może do transportu osobowego nie jest konieczny, ale jeśli chodzi o towary, to polska TIRami stoi od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze mieć samochód - i do przyjemności, i do pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog, będę tutaj częściej zaglądał

    OdpowiedzUsuń
  22. teraz to nawet dzieci chcą siadać za kierownicą ;) wiadomo, że prawdziwego auta prowadzić nie mogą, ale od czego są auta dla dzieci na akumulator? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dlaczego zatem uprościć swojej podróży i nie wynająć całego vana?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy artykuł, zgadzam się z nim!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ze swojej strony moge Wam zdecydowanie polecić https://www.hondaplaza.pl/pl/samochody/czesci-i-akcesoria/czesci-zamienne-detal.html , gdzie znajdziecie oferte nowych oraz używanych samochodów, a także różnorodnych akcesoriów i części. Korzystałem z ich oferty wielokrotnie i nigdy nie było najmniejszego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybrany samochód błyskawicznie zostanie podstawiony w dane miejsce, odbierając przesyłki, wielkogabarytowe przedmioty i sprzęty czy też klientów i dostarczając ich w wybrany punkt.

    OdpowiedzUsuń
  27. Artykuł dobry , zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow super wpis pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktem jest, że samochód jest niezbędnym środkiem transportu. Jednak uważam, że transport osób w miastach, jak również na trasach międzynarodowych, przykładowo przewóz osób do Niemiec, powinien być bardziej zorganizowany. Celem tego jest rozkład emisji CO2 na większą ilość uczestników ruchu w jednym transporcie zbiorowym, aniżeli nadmierna produkcja spalin przez jednostki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie chciałbym Wam polecić stronę https://www.hondaplaza.pl/ , na której znajdziecie ofertę samochodów używanych oraz nowych marki Honda. Sam z niej skorzystałem i jestem bardzo zadowolony, udało mi sie zakupić używany samochód w bardzo dobrym stanie i uzyskać gwarancję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wpis. Wszystkie informacje bardzo pomocne

    OdpowiedzUsuń
  32. Samochód faktycznie jest niezbędny do transportu, ale również i do pracy. Szczególnie w bardzo rozwijającej się branży transportowej. Nie mniej jednak należy przestrzegać wyznaczonych zasad, a jak jeszcze prowadzimy swój biznes w transporcie to tym bardziej. Szczególnie przestrzegamy zasad, licencje transportowe pomogła nam załatwić firma https://www.licencjetransportowe.com/licencje-transportowe.html, pozostałe kwestie dokumentów i kadrowe pilnujemy już sami. Dzięki czemu wiemy, że nasza działalność jest prowadzona w sposób uczciwy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Od siebie mogę polecić skup aut Gniezno - naprawdę solidna firma, zawsze pomoże w wyszukaniu dobrego pojazdu - https://msauto-car.pl/skup-aut-gniezno/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dokładnie tak, dzisiaj bez samochodu to prawie tak, jak bez ręki. Człowiek cały czas się przemieszcza to tu, to tam... Jest coś o czym przy tym wszystkim należy pamiętać, a mianowicie o ubezpieczeniu. A tutaj https://unilink.pl/ubezpieczenia/samochod/opony nawet możecie dowiedzieć się o polisie na opony auta.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeżeli chodzi o dojazd do pracy, to samochody powinny zostać zastąpione przez autokary wynajmowane przez pracodawcę. Albatros Travel to firma oferująca wynajem autokarów, busów i bezpieczny transport pracowników. Od lat zajmują się przewozem osób na terenie kraju oraz poza jego granicami. Zapewniają sprawne technicznie pojazdy, przystosowane do bezpiecznej podróży.

    OdpowiedzUsuń
  36. samochód to także postawa prowadzenia wielu biznesów np. przeprowadzki firm, dowóz jedzenia i zakupów, przedstawicielstwo handlowe

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo dużo komentarzy jest pod tym artykułem. To na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  38. auto to nie tylko środek transportu, ale także mobilna reklama - jeśli zainwestuje się w profesjonalne oklejanie samochodów to kierowcy, kurierzy, dostawcy będa mieli czym jeździć, a przy tym będa reklamować firmę

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy wpis. Pomocne informacje

    OdpowiedzUsuń
  40. Kilka dni temu skorzystałem z 514 455 736 . Po prostu kto zadzwoni na ten numer to bardzo dobrze zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety samochód teraz jest bardzo ważny, nie pamiętam kiedy ostatnio korzystałem z komunikacji miejskiej. Aczkolwiek jest ich już za dużo, środowisko jest zanieczyszczone..

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny wpis, bardzo słuszne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciężko byłoby funkcjonować bez samochodu.. Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie sie czyta Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Sama prawda zawarta w tym wpisie. Bez samochodu ani rusz obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawe informacje i zupełnie zgodne z realiami.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawie napisane. Pomocne informacje

    OdpowiedzUsuń
  49. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  50. Super! Akurat ja zdecydowałem się niedawno na leasing maszyn produkcyjnych. Faktycznie firma posiada bardzo dobrą ofertę i co ważne pomogli mi dobrać najkorzystniejsze rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  51. "Jeśli myślicie o nowym samochodzie koniecznie przeczytajcie ten artykuł https://rajdkolobrzeski.pl/nowa-generacja-q7-juz-jest-wyglada-lepiej-niz-prognozowano/ i zapoznajcie się z nowym Audi Q7. Jak dla mnie samochód jest rewelacyjny. Idealny dla rodziny. "

    OdpowiedzUsuń
  52. Akurat ja nie tak dawno zdecydowałam się na wynajem aut białystok. Faktycznie samochód okazał się bardzo zadbany i przede wszystkim sprawny

    OdpowiedzUsuń
  53. Bez samochodu nasze życie nie jest takie samo. Zdecydowanie warto go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  54. Samochód jest bardzo niezbędny w tych czasach. Rok temu jeszcze nie miałem samochodu. Dzięki pożyczce przez internet mam czym teraz jeździć. Wszystko załatwiałem online. Bardzo polecam takie pożyczki pozabankowe, mogą one pomóc w trudniej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak dla mnie to dobrym rozwiązaniem jest jednak wynajem aut białystok. Ogólnie firma posiada bardzo korzystną ofertę i co ważne koszty nie są jakieś wysokie

    OdpowiedzUsuń
  56. Sama staram się jak najlepiej dbać o swój samochód. Myślę nawet nad tym by znaleźć firmę, która zajmie się renowacją skór i faktycznie mam kogoś już na oku.

    OdpowiedzUsuń
  57. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  58. Rzeczywiście samochód jest niezbędny w codziennym życiu. Na ten moment jestem bez auta, ponieważ musiałem oddać je do kasacji. Skup aut we Włocławku daje bardzo dobre ceny za złomowanie aut. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  59. A czy braliście już może jakiś pojazd w leasing? Ostatnio właśnie rozglądałam się za dobrą firmą i znalazłam dla siebie dosyć ciekawą ofertę, więc może akurat to będzie dobre rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  60. Kilka dni temu właśnie zepsuł mi się samochód i oddałam go do naprawy. Myślałam by skorzystać z oferty jaką posiada wypożyczalnia samochodów białystok, ponieważ słyszałam, że samochody są bardzo zadbane i sprawne

    OdpowiedzUsuń
  61. Samochód to jeden z najważniejszych środków transportu. Jest on konieczny i powinniśmy dbać o nasz samochód.

    OdpowiedzUsuń
  62. W obecnych czasach samochód ma prawie każdy

    OdpowiedzUsuń
  63. Ostatnio właśnie znalazłam świetną ofertę gdzie można wybrać dla siebie samochód w leasing. Ogólnie też w firmie pracują osoby z dużym doświadczeniem i zawsze można liczyć na ich fachowe doradztwo

    OdpowiedzUsuń
  64. Mnie właśnie ostatnio padło auto i dopiero odczułem jak to jest bez samochodu. Nie da się nigdzie pojechać za miasto!

    OdpowiedzUsuń
  65. Jednak dobre wycieraczki to jest podstawa. Ja myślę o tym by kupić Wycieraczki szyby przedniej i tylnej - samochody osobowe i dostawcze - OXIMO, ponieważ z tego co słyszałam to działają bardzo sprawnie i co ważne są one też ciche

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciekawy i bardzo przydatny wpis

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  68. Ogólnie warto też pamiętać o tym by kupić porządne wycieraczki samochodowe. Mnie własnie zalezy na tym by były one wysokiej jakości

    OdpowiedzUsuń
  69. My właśnie na dniach planujemy wziąć busa w leasing. Nawet mamy już na oku świetną ofertę, więc może jednak to będzie dla nas dobre rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  70. A ja od dłuższego czasu nie mam samochodu. Też jakoś się da :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciekawy temat. Ja mieszkam w mieście i da sie bez auta.

    OdpowiedzUsuń
  72. A ja od dłuższego czasu nie mam samochodu i przyznam, że jakoś sobie z tym radzę :)

    OdpowiedzUsuń
  73. A do tego rower i jest komplecik

    OdpowiedzUsuń
  74. No nie wyobrażam sobie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  75. dla mnie samochód nie jest rzeczą niezbędną :D jedynie przy większych zakupach warto go mieć, opcjonalnie wtedy kiedy jest bardzo deszczowo i wietrznie. tak to wolę rower :D jazda jest bezpłatna, ekologiczna i dobra dla zdrowia :D w dodatku są samoobsługowe stacje rowerowe w których można dokonać napraw za darmo, a nie jak u mechanika zostawiać kilkaset złotych

    OdpowiedzUsuń
  76. Da się zauważyć że odchodzi się od transortu publicznego lądowego.

    OdpowiedzUsuń
  77. Swego czasu podróżując motocyklem miałem awarię, nie byłem w stanie naprawić usterki na miejscu. Na szczęście napotkałem ogłoszenie pod tytułem ,,transport motocykli Warszawa", szybko i sprawnie przetransportowano mnie z pojazdem do warsztatu.

    OdpowiedzUsuń
  78. żeby samochód faktycznie był naszym środkiem transportu to musi być sprawny, a także przejść badania na stacji kontroli pojazdów. tylko prawidłowo działające samochody mogą legalnie poruszać się po polskich drogach! warto zatem regularnie kontrolować stan auta

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja na przykład dowiedziałem się o maglownice Kraków . Pewnie bardzo dużo osób skorzysta z tej oferty.

    OdpowiedzUsuń
  80. Samochód jest obecnie bardzo pożądanym i potrzebnym środkiem transportu.

    OdpowiedzUsuń
  81. Samochód to rzeczywiście niezbędny środek transportu. Kiedy jednak napotkamy problemy z naszym pojazdem, takie jak uszkodzenia, warto znać dostępne opcje. Skup aut uszkodzonych może być idealnym rozwiązaniem dla osób szukających szybkiego i wygodnego sposobu na pozbycie się problematycznego pojazdu. Warto wgłębić się w temat. Dzięki za ciekawy wpis na temat samochodów!

    OdpowiedzUsuń